Eilinen ilta meni kylillä ollessa pitkästä aikaa, tuli iha vanhat ajat mielee ku juostiin pitkin kyliä ja naurettiin pojille ku vetivät autoa ojasta pois :))) Haluisin periaatteessa olla viel ala-asteella ku kaikki oli vielä sillon nii helppoo ja kivaa ja kaikkioli keskenään. :/ Mutta Tänää jos lähtisi parin tytsyn kaa kaupungille kääntää ihmistenpäitä ;)
Ainii mun matematiikan kirjaki tuli Tänää.. Odotan oikee innolla et pääsen tekee sitä -,-'
MITEN TÄNNE SAA LISÄTTYÄ KUVIA??!
lauantai, 10. marraskuu 2012
Kommentit